Alte elemente, cum ar fi sisteme de iluminare sau încălzire pot fi încorporate în sistemul Home Connect?

Home Connect integrează aparatele electrocasnice de la mai multe mărci într-o singură aplicație. Invităm un număr tot mai mare de parteneri și servicii să integreze Home Connect sau să fie integrate în sistemul nostru Home Connect. Acest lucru ne permite să îmbunătățim constant experiența ta în casa inteligentă. Echipamentele noastre și întregul sistem Home Connect pot fi integrate cu ușurință printr-o interfață de dezvoltare numită API (Interfață de programare a aplicațiilor).

Este disponibilă funcția Diagnosticare de la distanță pentru aparatul meu Bosch? Cum o pot utiliza?

Disponibilitatea funcției Diagnosticare de la distanță este diferită pentru fiecare aparat și țară. Pentru a verifica dacă funcția diagnosticare de la distanță este disponibilă pentru aparatul tău electrocasnic, accesează secțiunea „Diagnosticare de la distanță” din aplicația ta Home Connect. Navighează la „Service” > „Diagnosticare și ajutor” > „Diagnosticare” și selectează aparatul pentru care ai nevoie de asistență. O altă opțiune este să apelezi departamentul de asistență pentru clienți. Furnizează-le numărul de model corespunzător și aceștia pot stabili dacă Diagnosticarea de la distanță este disponibilă pentru aparatul tău electrocasnic.

În cazul rar în care întâmpini o problemă cu aparatul Bosch, sună pur și simplu la linia de asistență pentru clienți afișată în aplicație și fă o programare pentru Diagnosticarea de la distanță a aparatului tău conectat. Cu permisiunea ta, departamentul Bosch de asistență pentru clienți va verifica de la distanță aparatul, va identifica problema și îți va oferi soluții clare. În eventualitatea în care problema nu poate fi rezolvată în acest fel, un tehnician de service Bosch poate fi informat, care să vină acasă la tine cu toate piesele necesare pentru a rezolva problema.

Când voi putea să cumpăr aparate cu funcția Home Connect de la distribuitori?

Gama de electrocasnice principale de la Bosch este completă în toate categoriile de produse de la începutul anului 2017: mașinile de spălat rufe, uscătoarele de rufe, cuptoarele, plitele, frigiderele și aparatele pentru cafea pot fi acum controlate și monitorizate de oriunde prin intermediul aplicației Home Connect.

Îmi pot dota electrocasnicele actuale cu Home Connect?

Nu. Actualizarea sau modernizarea aplicațiilor este dificilă din următoarele motive: o soluție instalată mai târziu este întotdeauna mai puțin optimă în comparație cu o soluție planificată exact de la început și, în plus, este relativ scumpă. Mai mult, există precauții de securitate speciale pe care electrocasnicele trebuie să le respecte și să le bifeze chiar și atunci când echipamentele electronice sunt înlocuite la fața locului.

Alte elemente, cum ar fi sisteme de iluminare sau încălzire pot fi încorporate în sistemul Home Connect?

Acest lucru nu face parte din planurile noastre cât timp ne concentrăm numai pe integrarea electrocasnicelor de la diverse mărci ale concernului într-o singură aplicație. Totuși, suntem mereu deschiși la lucruri noi, cu alte cuvinte echipamentul nostru și întreg sistemul Home Connect poate fi integrat în alte sisteme de automatizare a casei. Integrarea termostatelor și a detectoarelor de fum este primul pas în direcția potrivită. În plus, Home Connect va crea și un Kit pentru Dezvoltare Software (SDK), pentru a le permite partenerilor să se conecteze într-un mod facil la sistemul nostru.

Aparatele electrocasnice pot fi accesate de pe mai multe dispozitive în același timp?

Da, un aparat electrocasnic poate fi accesat de pe mai multe dispozitive mobile. Primul utilizator, care face conexiunea cu aparatul electrocasnic, este „SuperUser”, care are anumite drepturi și poate, de exemplu, să elimine alți utilizatori de pe aparat. În general, controlul direct asupra aparatului are prioritate.

Care sunt cerințele minime ale routerului meu wireless?

Sistemul Home Connect funcționează pe toate routerele wireless standard disponibile pe piață, care de asemenea funcționează cu dispozitivele inteligente obișnuite (smartphone, tabletă). Din motive de securitate, rețelele wireless trebuie criptate (criptare WPA sau WPA2). Dacă rețeaua ta Wi-Fi nu este criptată, nu îți vei putea înregistra aparatul. Astfel, utilizarea Home Connect este cât de simplă și de sigură se poate pentru utilizator.

Ce se întâmplă cu protecția și cu securitatea datelor?

Pentru Home Connect, am creat și am implementat un concept de securitate cuprinzător. Acesta include și verificări regulate dacă sistemul a fost atacat de hackeri profesioniști. Folosim tehnologie de criptare de ultimă generație și solicităm periodic unor experți independenți să testeze în profunzime sistemul nostru. Pentru aplicația Home Connect ne-a fost acordată distincția „Trusted App” de la TÜV-TRUST-IT. Această distincție presupune o criptare și o securitate de date conforme cu Legea Federală privind Protecția Datelor, verificând în același timp respectarea conformității cu normele interne și externe.

Ce este caracteristic acestui concept de securitate special Home Connect?

Conceptul de securitate Home Connect constă într-o serie de măsuri utilizate pentru componente specifice ale sistemului Home Connect (aparatul electrocasnic, aplicația, modulul de comunicație, serverul Home Connect etc.), precum și interfețele: schimbul de date se bazează pe protocolul Home Connect. Numai datele esențiale sunt salvate pe serverul Home Connect. Practic, datele rezultate din utilizarea unor aparate electrocasnice dotate cu funcția Home Connect nu se vor asocia cu datele de înregistrare ale utilizatorului în aplicația Home Connect, ceea ce sporește securitatea datelor pentru utilizatori. De asemenea, comunicarea este posibilă numai prin rețele criptate; certificatele de securitate, firewallul pe server și protecția prin parolă pentru aplicația Home Connect asigură o securitate suplimentară.

Pot împiedica aparatul meu electrocasnic să trimită date?

Unele funcții se bazează pe starea aparatului, adică dacă acesta este conectat sau nu la server. Însă, bineînțeles, poți hotărî dacă să folosești sau nu funcțiile suplimentare pe care ți le pot oferi aparatele conectate la rețea. Aparatele vor trimite și vor primi date numai dacă vrei neapărat să facă acest lucru și poți controla transferul în mod corespunzător.

Pot șterge datele? Pot fi sigur că datele au fost șterse complet?

Da, poți fi sigur că datele au fost șterse complet. Este posibilă resetarea aparatului electrocasnic la setările din fabrică. Astfel, orice setări ale rețelei sau orice conturi sunt scoase din aplicație. Îți poți șterge contul Home Connect în orice moment din aplicație, din opțiunea de setări. Pentru ștergerea credențialelor de pe serverul Home Connect, poți pur și simplu să suni la Home Connect Service. Practic, toate datele tale referitoare la utilizare vor fi șterse automat după 10 zile.

Va exista o interfață LAN pentru aparate?

Nu, deocamdată nu este planificată o conexiune LAN, deoarece Home Connect folosește conexiunea wireless pentru schimbul de date. Setarea unui cablu LAN pentru fiecare aparat ar fi o chestiune foarte complexă. Am decis să folosim tehnologia wireless deoarece acum este disponibilă în aproape orice casă, așadar comunicarea între dispozitivele mobile și aparatele electrocasnice este posibilă în mod direct.

Ce echipamente sunt necesare pentru a utiliza funcția Home Connect?

Pe lângă aparatul prevăzut cu funcția Home Connect, un dispozitiv cu aplicația Home Connect și routerul wireless, nu mai este necesar niciun alt echipament.

Aparatul meu electrocasnic are un semnal wireless slab, deoarece distanța până la routerul meu wireless este destul de mare. Acest lucru înseamnă că nu pot folosi Home Connect?

În acest caz sunt disponibile mai multe opțiuni. Este posibilă extinderea acoperirii rețelei tale cu un amplificator de semnal. Dacă amplificatorul de semnal este poziționat între aparatul electrocasnic și router, recepția Internetului prin wireless ar trebui de exemplu să fie posibilă fără probleme și la subsol. O altă opțiune este utilizarea unui adaptor de rețea pentru extinderea acoperirii serviciului de Internet la aparatul electrocasnic. Te poți loga apoi la Internet direct de pe aparatul electrocasnic conectat la rețea și astfel îl poți controla. Echipa noastră de asistență clienți te va consilia cu plăcere în ambele cazuri și te va ajuta cu orice echipament care ți-ar putea fi necesar.

Cum știu dacă rețeaua mea se va extinde până unde este situat aparatul meu?

Există aplicații cum este Wi-Fi Analyzer pe care le poți folosi pentru a verifica recepția în zona unde se află aparatul tău. Poți folosi, de asemenea, smartphone-ul sau tableta pentru a verifica puterea semnalului acolo unde se află aparatul tău.

Cât costă aplicația și de unde o pot descărca?

Aplicația este gratuită și poate fi descărcată gratuit din App Store sau din Google Play Store.

Voi primi și instrucțiuni scrise cu electrocasnicele Bosch prevăzute cu Home Connect?

Da. Instrucțiunile pe hârtie vor fi incluse la livrarea aparatului. Totuși, manualul digital al utilizatorului îți oferă valoare adăugată deoarece funcțiile aparatelor electrocasnice sunt mai ușor de înțeles.

MyBosch

Înregistrează-te gratuit și bucură-te de o mulțime de avantaje!

Serviciile noastre

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

021 203 97 48

De ce Bosch

Descoperă calitatea, perfecțiunea și fiabilitatea.

Găsește un distribuitor

Găsește distribuitori în apropiere!