Disponibilitatea funcției Diagnosticare de la distanță este diferită pentru fiecare aparat și țară. Pentru a verifica dacă funcția diagnosticare de la distanță este disponibilă pentru aparatul tău electrocasnic, accesează secțiunea „Diagnosticare de la distanță” din aplicația ta Home Connect. Navighează la „Service” > „Diagnosticare și ajutor” > „Diagnosticare” și selectează aparatul pentru care ai nevoie de asistență. O altă opțiune este să apelezi departamentul de asistență pentru clienți. Furnizează-le numărul de model corespunzător și aceștia pot stabili dacă Diagnosticarea de la distanță este disponibilă pentru aparatul tău electrocasnic.
În cazul rar în care întâmpini o problemă cu aparatul Bosch, sună pur și simplu la linia de asistență pentru clienți afișată în aplicație și fă o programare pentru Diagnosticarea de la distanță a aparatului tău conectat. Cu permisiunea ta, departamentul Bosch de asistență pentru clienți va verifica de la distanță aparatul, va identifica problema și îți va oferi soluții clare. În eventualitatea în care problema nu poate fi rezolvată în acest fel, un tehnician de service Bosch poate fi informat, care să vină acasă la tine cu toate piesele necesare pentru a rezolva problema.