Protecție specială pentru electrocasnicele tale Bosch.
Vrei să te bucuri de electrocasnicele Bosch pentru mulți ani. De aceea acordăm o garanție de producător de 24 de luni de la livrare. Ce altceva? Garanția extinsă Bosch care acoperă o perioadă de încă 36 de luni - verifica pagina de campanii si promotii pentru a vedea ofertele active sau inregistreaza-te la newsletterul nostru pentru a primii informarile de campanii.
Electrocasnice Bosch pentru o viața mai confortabilă.
Descoperă garanțiile noastre extinse gratuite pentru anumite componente prin înregistrarea aparatului tău electrocasnic în MyBosch. Astfel, te poți bucura de până la 10 ani garanție* pentru componente precum motorul sau cuva produsului tău electrocasnic Bosch.
* Pentru anumite produse; Se aplică termeni și condiții.
Garanţia AquaStop
(se aplică doar în cazul aparatelor dotate cu AquaStop)
Pentru aparatele dotate cu sistem AquaStop, suplimentar fața de garanția standard acordată pentru aparat, oferim despăgubiri în următoarele conditii*:
1. În cazul pagubelor datorate unor deficiențe ale sistemului AquaStop, compania noastră poate acorda despăgubiri utilizatorului casnic. Pentru a asigura funcţionarea în siguranţă a aparatului, acesta trebuie să fie racordat la reţeaua de alimentare cu energie electrică.
2. Această garanţie este valabilă pe toată durata medie de utilizare a produsului (10 ani - conform certificatului de garanție al produsului).
3. Pentru a beneficia de această garanție, trebuie ca aparatul dotat cu AquaStop să fi fost instalat şi racordat în mod corect, conform instrucţiunilor furnizate. Aceasta presupune, de asemenea, şi instalarea corectă a furtunului dotat cu AquaStop (accesoriu original). Garanţia noastră nu se extinde asupra instalației de alimentare cu apă, sau armăturilor până la conexiunea cu sistemul AquaStop.
4. Dacă aparatul dumneavoastră este dotat cu AquaStop, puteţi să-l lăsați nesupravegheat atât în timpul funcţionării cât și după. Robinetul de apă trebuie închis doar în cazul unei absenţe îndelungate de la domiciliu, de exemplu, în cazul unui concediu de câteva săptămâni.
* Limita maximă de despăgubire, în conformitate cu asigurarea de răspundere civila legală a Producătorului.
Pentru a anunța o defecțiune ne puteți contacta:
Telefon: +40 21 203.97.48
e-mail: service.romania@bshg.com