Ce trebuie să faci când cafetiera nu mai pompează apa?

Când cafetiera ta nu mai pompează apa, de obicei este un semn că ar trebui să o decalcifiezi. Serviciul Electrocasnice Bosch îți recomandă să utilizezi un produs special de decalcifiere pentru rezultate optime. Te rugăm să nu utilizezi produse de decalcifiere de uz casnic. Majoritatea sunt agresive și vor afecta, în timp, funcționarea aparatului electrocasnic.

Pe de altă parte, dacă apa se scurge din cafetieră, aceasta înseamnă, în majoritatea cazurilor, că este nevoie de o reparație. Dacă aceasta se întâmplă în perioada de garanție de 24 de luni, Serviciul Electrocasnice Bosch va efectua reparația gratuit. După perioada de garanție, tariful fix perceput de noi pentru repararea cafetierelor este de <CMFixPrice>. În cazul în care cafetiera ta are design Solitaire, prețul fix pentru repararea acesteia este de <SMFixPrice>.

Adresa serviciului de asistență clienți pentru electrocasnice de mici dimensiuni:
<SmAppCusSerAddress>

Către produsele de curăţare şi întreţinere

Contactează

Disponibili pentru tine prin email și prin telefon la 021.203.97.48 (Lu-Vi: 08.00 – 20.00 ; S: 09:00-15:00).

Manuale de utilizare

Familiarizează-te cu aparatul tău electrocasnic. Cu ajutorul instrucțiunilor de utilizare.

Service Electrocasnice Bosch

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

Campanii și promoții

Aici găsești informații despre campaniile și promoțiile curente Bosch Electrocasnice.