Probleme cu cafetiera. Ce s-a mai întâmplat acum?

Ai probleme cu cafetiera și vrei să te bucuri din nou de aroma cafelei proaspăt preparate? Este posibil ca încălzitorul cafetierei tale să nu funcționeze corespunzător sau poate ceva nu a funcționat cum trebuia în timpul decalcifierii. Nu-ți pierde speranța, avem vești bune. În perioada de garanție de 24 de luni de la data achiziționării, îți vom repara dispozitivul gratuit.

Dacă vrei să eviți deteriorarea aparatului în timpul decalcifierii, respectă instrucțiunile din manual și, ori de câte ori este posibil, folosește un detergent special în locul produselor de curățare agresive.

Poți contacta serviciului de asistență clienți la telefon 021.203.97.48 (Lu-Vi: 08.00 – 20.00 ; S: 09:00-15:00) sau pe email service.romania@bshg.com

Către produsele de curăţare şi întreţinere

Contactează

Disponibili pentru tine prin email și prin telefon la 021.203.97.48 (Lu-Vi: 08.00 – 20.00 ; S: 09:00-15:00).

Manuale de utilizare

Familiarizează-te cu aparatul tău electrocasnic. Cu ajutorul instrucțiunilor de utilizare.

Service Electrocasnice Bosch

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

Campanii și promoții

Aici găsești informații despre campaniile și promoțiile curente Bosch Electrocasnice.