Prezentare generală

Ce este SingleKey ID

SingleKey ID este o platformă de autentificare unică care îți permite să accesezi anumite aplicații și site-uri web de la diferite mărci cu un singur nume de utilizator și parolă. SingleKey ID nu poate accesa nicio informație personală salvată în conturile specifice partenerului tău.

De ce ar trebui să utilizez SingleKey ID?

SingleKey ID îți permite să te conectezi la anumite aplicații și site-uri web de la Bosch și mărcile sale partenere cu un singur nume de utilizator și parolă. Astfel, ai acces facil la servicii online, aplicații, dispozitive și informații despre produse și garanții.

La ce trebuie să fiu atent când fac trecerea la SingleKey ID?

Dacă ai deja un cont MyBosch sau la un alt partener care folosește SingleKey ID, asigură-te că utilizezi aceeași adresă de e-mail atunci când faci trecerea la SingleKey ID. Ai nevoie de ajutor?

Trebuie să creez un cont separat pentru fiecare partener care folosește SingleKey ID?

Poți utiliza SingleKey ID-ul tău pentru a te conecta la site-urile web și aplicațiile Bosch, precum și la site-urile web și aplicațiile partenerilor. Contul tău pentru fiecare partener devine activ numai după ce te-ai conectat pentru prima dată la site-ul sau la aplicația partenerului cu SingleKey ID. Nu trebuie să creezi un cont separat pentru fiecare partener. Cu toate acestea, este posibil să fie necesar să furnizezi informații suplimentare pentru a utiliza anumite servicii sau aplicații.

Am folosit diferite adrese de e-mail pentru a crea conturi cu parteneri diferiți. Cum creez un SingleKey ID?

După crearea unui SingleKey ID, vei fi întrebat dacă ai deja un cont la Bosch sau la un alt partener. Răspunde da și, când ți se solicită, introdu adresa de e-mail pe care ai utilizat-o cu vechiul tău cont. Ar trebui să primești un e-mail cu un link de confirmare. Accesează acest link pentru a asocia cu succes vechiul tău cont Bosch sau de la partener cu contul SingleKey ID.

Pot folosi SingleKey ID offline?

Nu, pentru te conecta cu SingleKey ID ai nevoie de o conexiune la internet funcțională.

Unde pot folosi SingleKey ID?

O prezentare a partenerilor care acceptă SingleKey ID poate fi găsită aici.

Care caracteristici sunt furnizate de SingleKey ID și care de către companiile partenere?

SingleKey ID este exclusiv o platformă de identitate care îți permite să te conectezi la site-uri web și aplicații de la partenri diferiți, cu un singur nume de utilizator și parolă. Toate celelalte caracteristici, conținuturi, servicii etc. sunt furnizate de parteneri și pot diferi în funcție de disponibilitate și locație.

Care este relația dintre SingleKey ID și companiile partenere?

SingleKey ID este un serviciu folosit de consumatori pentru a accesa conținut online și servicii oferite de parteneri. Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți termeni și condiții.

Pot folosi SingleKey ID cu aplicația Home Connect?

Da, poți folosi SingleKey ID pentru a te conecta la aplicația Home Connect. Pentru a utiliza anumite funcții ale aplicației Home Connect, mai întâi trebuie să asociezi produsele inteligente compatibile cu aplicația.

Toate site-urile și aplicațiile companiilor partenere utilizează SingleKey ID?

Nu, nu neapărat. Este posibil să existe site-uri web, magazine, aplicații și servicii ale unor companii partenere care nu folosesc sau nu folosesc încă SingleKey ID.

Conturi și setări

Cum mă înscriu pentru SingleKey ID?

1. Crează un cont aici.

2. Introdu adresa ta de e-mail, setează o parolă și furnizează câteva informații personale. Apoi vei primi un e-mail cu un link de activare.

3. Accesează linkul de activare din e-mail pentru a activa SingleKey ID. Fă acest lucru în aceeași zi sau linkul va expira.

4. Finalizează procesul conectându-te cu datele tale de autentificare SingleKey ID (adresă de e-mail și parolă).

5. Acum vi fi redirecționat către aplicația sau site-ul web de pe care ai inițiat înregistrarea.

Cum îmi șterg SingleKey ID-ul? Ce se întâmplă cu datele salvate de SingleKey ID, Bosch și de parteneri când șterg SingleKey ID?

Poți șterge SingleKey ID tău aici. Prin ștergerea SingleKey ID-ului, o solicitare de ștergere a contului este trimisă către Bosch și către orice partener pe care l-ai accesat cu SingleKey ID. Acest lucru ar putea duce la pierderea datelor din toate conturile conectate. În funcție de aplicație sau de site-ul web, acestea ar putea include documente precum certificate de garanție și facturi, precum și rutine pentru casele inteligente sau datele din istoricul dispozitivului inteligent.
Înainte de a șterge SingleKey ID, fă o copie de rezervă a tuturor informațiilor pe care dorești să le păstrezi.

Cum îmi schimb sau resetez parola?

Conectează-te la website-ul SingleKey ID. Navighează la secțiunea "Profilul meu" și dă clic pe "Schimbă parola".

Cum îmi pot modifica datele personale?

Conectează-te la website-ul SingleKey ID. Navighează la secțiunea "Profilul meu" unde poți modifica datele personale. Este posibil ca unele dintre informațiile tale să fie găzduite de un partener și să fie accesibile numai prin intermediul website-ului sau al aplicației partenerului.

Cum îmi pot schimba adresa de e-mail?

Conectează-te la website-ul SingleKey ID. Navighează la secțiunea "Profilul meu" și dă clic pe "Schimbă adresa de e-mail".

Pot să separ utilizarea SingleKey ID pentru afaceri, respectiv uz personal?

În acest moment, va trebui să creezi două SingleKey ID-uri diferite, fiecare cu o adresă de e-mail diferită, dacă dorești utilizarea uneia pentru afaceri și a uneia pentru uz personal.

Remedierea problemelor

Mi-am uitat parola.

Mergi la pagina de conectare SingleKey ID introdu adresa de e-mail folosită pentru a te înregistra la SingleKey ID și dă clic pe "Forgot my password" (Am uitat parola).

Nu mă pot conecta cu datele de autentificare SingleKey ID.

Te rugăm să verifici următoarele:

  • Asigură-te că ai introdus corect adresa de e-mail și parola.
  • Verifică conexiunea la internet. Pe dispozitivele mobile, este nevoie de o conexiune la internet cel puțin de tip EDGE (marcată cu un "E" pe bara de recepție).
  • Ca o ultimă opțiune, resetează parola.
Nu am primit e-mailul de confirmare după ce m-am înregistrat pentru SingleKey ID.
  • Așteaptă cel puțin 15 minute pentru a fi sigur ca sistemul nostru a trimis e-mailul de confirmare.
  • Verifică conexiunea la internet. Pe dispozitivele mobile, este nevoie de o conexiune la internet cel puțin de tip EDGE (marcată cu un "E" pe bara de recepție).
  • Verifică dacă ai primit mesaje noi în căsuța de e-mail a adresei folosite cu SingleKey ID. Nu uita să verifici și directoarele "SPAM", "Necunoscul", "Social" sau "Promoție", dacă este necesar.
Nu știu de adresă de e-mail am folosit pentru contul MyBosch.

Înainte de lansarea SingleKey ID, ai primit un e-mail de la MyBosch sau de la un partener care anunța schimbarea. Adresa de e-mail la care a fost trimis acest e-mail corespunde contului tău de partener. Pentru a fi sigur că poți accesa informațiile din conturile partener în viitor, te rugăm să utilizezi aceeași adresă de e-mail pentru a crea SingleKey ID-ul. Dacă nu ai primit un e-mail care să anunțe modificarea sau l-ai șters, te rugăm să contactezi echipa de asistență pentru clienți a Bosch sau a partenerului corespunzător.

Juridic și confidențialitate

Unde sunt stocate datele mele personale și cum sunt securizate?

Datele de utilizator SingleKey ID sunt stocate pe servere securizate situate în Europa. Datele colectate și utilizate în mod specific de către site-uri web, aplicații, produse și servicii partenere nu sunt găzduite de SingleKey ID. Te rugăm să contactezi compania parteneră corespunzătoare pentru a obține informații suplimentare privind stocarea și securitatea acestora.

Sunt datele mele securizate cu SingleKey ID?

Datele tale sunt securizate în conformitate cu standarde de reglementare ridicate. SingleKey ID este în deplină conformitate cu Regulamentul general european privind protecția datelor (GDPR). Pentru mai multe informații pe această temă, te rugăm să accesezi Politica de confidențialitate.

Unde pot vedea ce date a stocat SingleKey ID despre mine?

Poți gestiona informațiile personale stocate de SingleKey ID aici.

Cu toate acestea, SingleKey ID găzduiește în primul rând date legate de identitatea ta digitală. Pentru a accesa și gestiona datele stocate de partenerii care utilizează SingleKey ID, vizitează website-ul sau contactează echipa de asistență clienți a partenerului respectiv.

Au toți partenerii acces la datele mele personale?

Informațiile personale din conturile tale partenere nu vor fi transferate sau partajate între partenerii SingleKey ID. SingleKey ID oferă exclusiv acces utilizatorilor la site-urile web, aplicațiile și serviciile Bosch și ale partenerilor. SingleKey ID partajează datele tale personale unui partener numai după ce te conectezi cu acel partener pentru prima dată.

Sunt datele mele personale legate de afaceri transferate către SingleKey ID?

Datele specifice ale conturilor tale cu parteneri SingleKey ID (date de afaceri sau alte date personale) nu vor fi transferate către SingleKey ID. SingleKey ID îți permite să te conectezi și să accesezi datele stocate de Bosch sau parteneri. Nu găzduiește niciun fel de informații din conturile respective, inclusiv date de afaceri colectate de partener. Pentru a avea acces la datele de afaceri, conectează-te la conturile corespunzătoare ale companiei partenere folosind SingleKey ID.

MyBosch

Înregistrează-te gratuit și bucură-te de o mulțime de avantaje!

Serviciile noastre

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

021 203 97 48

De ce Bosch

Descoperă calitatea, perfecțiunea și fiabilitatea.

Găsește un distribuitor

Găsește distribuitori în apropiere!